اعلام برنامه نهایی برگزاری رویداد میز تکنولوژی برای آموزشهای الکترونیکی

اعلام برنامه نهایی برگزاری رویداد میز تکنولوژی برای آموزشهای الکترونیکی

(معرفی و ارزیابی خدمات فناورانه آموزش الکترونیکی در کشور)

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند نشست‌های تخصصی رویداد میز تکنولوژی در دو روز ۲۶ و ۲۷ آذرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۳ بصورت برخط برگزار می‌گردد. در این نشست‌ها که با حضور تعدادی از شرکت‌های پیشرو و نیز برخی از معاونین آموزشی دانشگاه‌ها، مدیران آموزش الکترونیکی دانشگاه‌ها، و جمعی از  متخصصین برگزار می‌گردد به تحلیل نیازمندی وپاسخگویی به سوالات و مشکلات مطرح شده از طرف مخاطبین پرداخته می‌شود. لذا از فعالان آموزش الکترونیکی کشور برای شرکت در این رویداد دعوت می‌گردد و تقاضا دارد  سوالات و نقطه نظرات خود را برای طرح در نشست‌ها از هم اکنون و حداکثر ۲۴ آذرماه از طریق صفحه مربوط به معرفی شرکت‌ها در سایت انجمن یادا به نشانی زیر مطرح نمایند.

 

برنامه رویداد میز تکنولوژی

روز اول با محور زیرساخت نرم افزاری، سخت افزار و شبکه ارتباطی

زمان برگزاری : چهارشنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ بصورت برخط

شامل دو بخش ارایه از ساعت ۱۰ الی ۱۱.۲۰ ومیزگرد از ساعت ۱۱.۳۰ الی ۱۳ به شرح زیر است:

در بخش ارایه ۸ شرکت که قبلا در رویداد ثبت نام و اعلام آمادگی کرده بودند هریک به مدت ۱۰ دقیقه محصولات خود را معرفی می‌کنند و در بخش دوم یک پنل تخصصی با حضور شرکت‌های فوق ونیز تعدادی از مسئولین آموزشی ومدیران آموزش الکترونیکی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌گردد که به تحلیل نیازمندی وپاسخگویی به سوالات و مشکلات مطرح شده از طرف مخاطبین می‌پردازد.

 

روز دوم با محور محتوا، محصولات جانبی و خدمات آموزشی وحمایتی

زمان برگزاری : پنجشنبه ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ بصورت برخط

شامل دو بخش ارایه از ساعت ۱۰ الی ۱۱.۲۰ و میزگرد از ساعت ۱۱.۳۰ الی ۱۳ به شرح زیر است:

در این نشست نیز مشابه روز قبل در بخش ارایه ۸ شرکت که قبلا در رویداد ثبت نام و اعلام آمادگی کرده بودند هریک به مدت ۱۰ دقیقه محصولات خود را معرفی می‌کنند و در بخش دوم یک پنل تخصصی با حضور شرکت‌های فوق ونیز تعدادی از مسئولین آموزشی ومدیران آموزش الکترونیکی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌گردد که به تحلیل نیازمندی وپاسخگویی به سوالات و مشکلات مطرح شده از طرف مخاطبین می‌پردازد.

 

سایر توضیحات:

  • هر شرکت کننده حداکثر ۱۰ دقیقه فرصت برای معرفی محصولات و خدمات خود داشته و می تواند بصورت زنده یا در قالب یک فایل ضبط شده به شکل کلیپ، پاورپوینت صدا گذاری شده از قبل تهیه نموده و حداکثر تا ۲۴ آذر ماه به نشانی ایمیل دبیرخانه ارسال نماید. لازم است است فایل ضبط شده کیفیت صوتی تصویری مناسب داشته و حجم فایل حداکثر ۲۰ مگابایت باشد. در صورتی که شرکت کنندگان تمایل به ارای زنده در نشست هستند ضروری است نسبت به صحت عملکرد ارتباط اینترتی، میکروفن و وبکم خود اطمینان حاصل نموده و از یک ساعت قبل از برنامه هر روز حضور یافته و تجهیزات خود را تست نمایند.
  • در هر میزگرد تعدادی از معاونین آموزشی دانشگاه‌ها، مدیران آموزشی الکترونیکی دانشگاه‌ها، و شرکت‌های ارائه‌کننده برای بحث و گفتگو و پاسخگویی به سوالات حضور خواهند داشت.
  • لیست شرکت‌ها و خدمات آنها به پیوست است.

 

  افراد حقوقی مشارکت‌کننده در رویداد  

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments