در رویداد میز تکنولوژی: شرکت های پیشرو در ارائه خدمات آموزشی مجازی معرفی می شوند.

رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی از برگزاری رویداد میز تکنولوژی برای آموزشهای الکترونیکی باهدف معرفی و ارزیابی محصولات و شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات فناورانه آموزشی در فضای مجازی خبر داد.

دکتر سید علی اکبر صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد میز تکولوژی گفت: با توجه به توسعه روزافزون بسترهای فناوری‌های ارتباطی و دیجیتالی و افزایش دسترسی مخاطبان شامل اساتید و مدرسین، دانشجویان و دانش آموزان به شبکه اینترنت، تغییرات در فناوری‌های آموزشی و توسعه شیوه‌های نوین آموزشی و یادگیری به سرعت در حال تحول است.

وی ادامه داد: از این رو و در چنین شرایطی، انبوهی از ایده‌ها، شیوه‌ها و ابزارهای فناورانه مرتبط با آموزش و یادگیری توسعه یافته و معرفی می شوند. این تحولات نیازمند اطلاع رسانی و ارزیابی‌های کارشناسانه بیشتر و پر سرعت است که بتواند به جامعه مخاطب در بخش آموزش کشور معرفی شود.

رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران افزود: لذا در این راستا، رویداد میز تکنولوژی آموزشی با محوریت انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) و همکاری دانشگاه‌ علم و صنعت ایران به عنوان میزبان و دیگر مراکز علمی مرتبط با موضوع، طراحی و اجرا می‌ شود همچنین در این رویداد فرصت اعلام حضور و معرفی توانمندی‌های صاحبان فناوری‌های آموزشی و یادگیری فراهم می‌شود.

وی به خدمات ارائه شده به شرکت‌های حاضر در این رویداد اشاره کرد و افزود: نظر به اینکه مدعوین این رویداد همه مسئولین مرتبط با حوزه آموزش الکترونیکی و حوزه آموزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی هستند و هدف معرفی توانمندی شرکت‌ها و راههای دریافت خدمات از شرکتها توسط دانشگاهها و سایر مراکز علمی است، شرکت و خدمات آن روی وب سایت انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) به صورت سالانه معرفی خواهد شد.  

صفوی افزود: همچنین امکان سخنرانی و معرفی توانمندی های شرکت در قالب میزگردهای پیش بینی شده در رویداد ایجاد شده و امکان در اختیار گذاشتن اطلاعات شرکت و توصیه شرکت به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی وجود دارد.

رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران زمینه های مورد نظر برای محصولات و خدمات قابل ارائه در رویداد را، سامانه های مدیریت یادگیری، تولید محتوای آموزشی، برگزاری آزمون، کلاس مجازی، شبیه‌سازها و آزمایشگاه‌های مجازی، تجهیزات کمک آموزشی، پشتیبانی از سرورها و هوست‌های اینترنتی وتجهیزات ارتباط و انتقال اینترنت به مناطق محروم عنوان کرد.

وی ادامه داد: آغاز ثبت نام رویداد میز تکنولوژی برای آموزشهای الکترونیکی (معرفی و ارزیابی محصولات و شرکتهای پیشرو در ارائه خدمات فناورانه آموزشی در فضای مجازی) ۱۵ آبان ۹۹ آغاز و تا ۳۰ آبان ادامه خواهد داشت و اجرای رویداد ۲۶ الی ۳۰ آذرماه ۹۹ خواهد بود.

صفوی، شفافیت در ابراز توانمندی ها و آگاهی و شناخت از ظرفیت های طرفین را هدف اصلی از برگزاری رویداد میز تکنولوژی عنوان کرد و افزود: امیدواریم همه با جدیت در این رویداد شرکت کرده و خود را معرفی کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان شرکت در این رویداد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت انجمن یادگیری الکترونیکی ایران اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 5062768
 
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments