تمدید مهلت ثبت‌نام در رویداد میز تکنولوژی تا ۵ آذرماه ۱۳۹۹

بدینوسیله به اطلاع علاقمندان شرکت در رویداد میز تکنولوژی می‌رساند پیرو درخواست تعدادی از تیم‌های فنی متشکل از افراد حقیقی و حقوقی که فعالیت‌های گسترده و ارزشمندی مرتبط با موضوع میز تکنولوژی در سطح کشور داشته و در قالب شرکت ثبت شده نیستند، فرصت ارسال محصولات و خدمات به این رویداد تا روز چهارشنبه ۵ آذرماه تمدید شده است.

مشارکت همه عزیزان خصوصا افراد حقیقی (نه به‌عنوان شرکت) نیز میسر می‌باشد. با این حال لازم است این افراد همان فرایند مشابه شرکت‌ها یا اشخاص حقوقی را در فرایند ثبت‌نام طی کنند و فقط در عنوان شرکت بنویسند ((در حال ثبت))

 

  افراد حقوقی مشارکت‌کننده در رویداد  

 

رویداد میز تکنولوژی برای آموزش‌های الکترونیکی

مسئولین رویداد: 

  1. دکتر سید علی اکبر صفوی ( رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران)
  2. دکتر ناصر مزینی (رئیس رویداد)
  3. دکتر احسان طوفانی‌نژاد (دبیر رویداد)
  4. دکتر ابوالفضل دیانت (مدیر اجرایی رویداد)
  5. دکتر فرشاد ترابی (مدیر انتشارات رویداد)

 

معرفی رویداد:

با توجه به توسعه روزافزون بسترهای فناوری‌های ارتباطی و دیجیتالی و افزایش دسترسی مخاطبان شامل اساتید و مدرسین، دانشجویان و دانش آموزان به شبکه اینترنت، تغییرات در فناوری‌های آموزشی و توسعه شیوه‌های نوین آموزشی و یادگیری به سرعت در حال تحول است. از اینرو و در چنین شرایطی  انبوهی از ایده‌ها، شیوه‌ها و ابزارهای فناورانه مرتبط با آموزش و یادگیری توسعه یافته و معرفی می شوند. این تحولات نیازمند اطلاع رسانی و ارزیابی‌های کارشناسانه بیشتر و پر سرعت است که بتواند به جامعه مخاطب در بخش آموزش کشور معرفی گردد.

 در این راستا، رویداد میز تکنولوژی آموزشی با محوریت انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) و همکاری دانشگاه‌ علم و صنعت ایران به عنوان میزبان و حمایت انجمن فناوری آموزشی ایران و دیگر مراکز علمی مرتبط با موضوع، طراحی و اجرا می‌گردد. در این رویداد فرصت اعلام حضور و معرفی توانمندی‌های صاحبان فناوری‌های آموزشی و یادگیری فراهم می‌شود.

از آنجا که بررسی شرایط صاحبان محصولات و خدمات آموزشی و توانمندی‌های شرکت‌ها، نیازمند کارِ کارشناسی توسط انجمن یادا است، همه ارائه کنندگان لازم است در ابتدا بصورت حقوقی به عضویت انجمن یادا درآیند تا بررسی‌های اولیه توسط انجمن صورت پذیرد و اطلاعات آنها نیز در سایت انجمن درج شود.

(لینک عضویت )

 

خدمات ارائه شده به شرکت‌های حاضر در این رویداد:

نظر به اینکه مدعوین این رویداد همه مسئولین مرتبط با حوزه آموزش الکترونیکی و حوزه آموزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی می باشند و هدف معرفی توانمندی شرکتها و راههای دریافت خدمات از شرکتها توسط دانشگاهها و سایر مراکز علمی می باشد موارد زیر انجام خواهد گرفت:

  1. معرفی شرکت و خدمات آن روی وب سایت انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) به صورت سالانه 
  2. امکان سخنرانی و معرفی توانمندی های شرکت در قالب میزگردهای پیش بینی شده در رویداد
  3. امکان در اختیار گذاشتن اطلاعات شرکت و توصیه شرکت به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی

 

زمینه‌های مورد نظر برای محصولات و خدمات قابل ارائه در رویداد:

  • سامانه های مدیریت یادگیری
  • تولید محتوای آموزشی
  • برگزاری آزمون
  • کلاس مجازی
  • شبیه‌سازها و آزمایشگاه‌های مجازی
  • تجهیزات کمک آموزشی
  • پشتیبانی از سرورها و هوست‌های اینترنتی
  • تجهیزات ارتباط و انتقال اینترنت به مناطق محروم

 

مراحل شرکت در رویداد:

الف ) ثبت نام شرکت در سایت انجمن به صورت عضویت حقوقی و قراردادن اطلاعات شرکت در فرم مربوطه

ب) پرداخت حق عضویت (تخفیف یافته یکساله) به مبلغ ۳،۵۰۰،۰۰۰ ریال ( ۳۵۰،۰۰۰ تومان) جهت آغاز عضویت و امکان شرکت در رویداد (به حساب انجمن یادا به شرح زیر)

نام بانک و شعبه: بانک تجارت شعبه انقلاب – فلسطین

شماره حساب: ۲۹۹۰۲۶۴۶۹

ج) پرداخت آنلاین یا آپلود کردن رسید پرداخت غیرآنلاین در بخش فرم ثبت نام عضویت

د) ارسال ایمیل آمادگی شرکت در رویداد با عنوان ” شرکت در رویداد میز تکنولوژی” به ایمیل tech-desk@iust.ac.ir

ه) پس از دریافت ایمیل شما ، با شما جهت هماهنگی های بعدی تماس گرفته خواهد شد.

 

تاریخ‌های مهم:

ثبت نام از متقاضیان

۱۵ آبان لغایت ۵ آذر ۹۹

اعلام محصولات و خدمات منتخب

۸ لغایت ۹ آذر ۹۹

ثبت نام نهایی شرکت‌ها برای حضور در رویداد و اعمال اصلاحات

۱۰ لغایت ۱۴ آذر ۹۹

برگزاری نشست‌های آنلاین ارایه محصولات منتخب و تحلیل و ارزیابی

۲۶ لغایت ۲۷ آذر ۹۹

اعلام نتایج و برگزیدگان و اختتامیه

۳۰ آذر ۹۹

 

 

اعلام برنامه نهایی برگزاری رویداد میز تکنولوژی برای آموزشهای الکترونیکی

(معرفی و ارزیابی خدمات فناورانه آموزش الکترونیکی در کشور)

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند نشست‌های تخصصی رویداد میز تکنولوژی در دو روز ۲۶ و ۲۷ آذرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۳ بصورت برخط برگزار می‌گردد. در این نشست‌ها که با حضور تعدادی از شرکت‌های پیشرو و نیز برخی از معاونین آموزشی دانشگاه‌ها، مدیران آموزش الکترونیکی دانشگاه‌ها، و جمعی از  متخصصین برگزار می‌گردد به تحلیل نیازمندی وپاسخگویی به سوالات و مشکلات مطرح شده از طرف مخاطبین پرداخته می‌شود. لذا از فعالان آموزش الکترونیکی کشور برای شرکت در این رویداد دعوت می‌گردد و تقاضا دارد  سوالات و نقطه نظرات خود را برای طرح در نشست‌ها از هم اکنون و حداکثر ۲۴ آذرماه از طریق صفحه مربوط به معرفی شرکت‌ها در سایت انجمن یادا به نشانی زیر مطرح نمایند.

 

برنامه رویداد میز تکنولوژی

روز اول با محور زیرساخت نرم افزاری، سخت افزار و شبکه ارتباطی

زمان برگزاری : چهارشنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ بصورت برخط

شامل دو بخش ارایه از ساعت ۱۰ الی ۱۱.۲۰ ومیزگرد از ساعت ۱۱.۳۰ الی ۱۳ به شرح زیر است:

در بخش ارایه ۸ شرکت که قبلا در رویداد ثبت نام و اعلام آمادگی کرده بودند هریک به مدت ۱۰ دقیقه محصولات خود را معرفی می‌کنند و در بخش دوم یک پنل تخصصی با حضور شرکت‌های فوق ونیز تعدادی از مسئولین آموزشی ومدیران آموزش الکترونیکی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌گردد که به تحلیل نیازمندی وپاسخگویی به سوالات و مشکلات مطرح شده از طرف مخاطبین می‌پردازد.

 

روز دوم با محور محتوا، محصولات جانبی و خدمات آموزشی وحمایتی

زمان برگزاری : پنجشنبه ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ بصورت برخط

شامل دو بخش ارایه از ساعت ۱۰ الی ۱۱.۲۰ و میزگرد از ساعت ۱۱.۳۰ الی ۱۳ به شرح زیر است:

در این نشست نیز مشابه روز قبل در بخش ارایه ۸ شرکت که قبلا در رویداد ثبت نام و اعلام آمادگی کرده بودند هریک به مدت ۱۰ دقیقه محصولات خود را معرفی می‌کنند و در بخش دوم یک پنل تخصصی با حضور شرکت‌های فوق ونیز تعدادی از مسئولین آموزشی ومدیران آموزش الکترونیکی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌گردد که به تحلیل نیازمندی وپاسخگویی به سوالات و مشکلات مطرح شده از طرف مخاطبین می‌پردازد.

 

سایر توضیحات:

  • هر شرکت کننده حداکثر ۱۰ دقیقه فرصت برای معرفی محصولات و خدمات خود داشته و می تواند بصورت زنده یا در قالب یک فایل ضبط شده به شکل کلیپ، پاورپوینت صدا گذاری شده از قبل تهیه نموده و حداکثر تا ۲۴ آذر ماه به نشانی ایمیل دبیرخانه ارسال نماید. لازم است است فایل ضبط شده کیفیت صوتی تصویری مناسب داشته و حجم فایل حداکثر ۲۰ مگابایت باشد. در صورتی که شرکت کنندگان تمایل به ارای زنده در نشست هستند ضروری است نسبت به صحت عملکرد ارتباط اینترتی، میکروفن و وبکم خود اطمینان حاصل نموده و از یک ساعت قبل از برنامه هر روز حضور یافته و تجهیزات خود را تست نمایند.
  • در هر میزگرد تعدادی از معاونین آموزشی دانشگاه‌ها، مدیران آموزشی الکترونیکی دانشگاه‌ها، و شرکت‌های ارائه‌کننده برای بحث و گفتگو و پاسخگویی به سوالات حضور خواهند داشت.
  • لیست شرکت‌ها و خدمات آنها به پیوست است.
  •  

  افراد حقوقی مشارکت‌کننده در رویداد  

 جهت مشاهده فایل ضبط شده نشست‌های آنلاین رویداد در کانال آپارات کلیک کنید. 

 

جهت هرگونه سوال یا ابهام در مورد نحوه ورود اطلاعات در انجمن یادا لطفا نظرات خود را به ایمیل info@elearningassociation.ir ارسال فرمایید.

جهت اطلاعات بیشتر ترجیحا با نشانی رایانامه زیر تماس حاصل فرمایید: