Seals at Both Ends Open Thomson SPM25OPNWW Ball Bushing Bearing Use with 25 mm Diameter Class L Shaft for Continuously Supported Applications Super Self-Aligning

Thomson SPM25OPNWW Ball Bushing Bearing, Super, Open, Self-Aligning, Seals at Both Ends, Use with 25 mm Diameter Class L Shaft for Continuously Supported Applications: Industrial & Scientific. Thomson SPM25OPNWW Ball Bushing Bearing, Super, Open, Self-Aligning, Seals at Both Ends, Use with 25 mm Diameter Class L Shaft for Continuously Supported Applications: Industrial & Scientific. Super Ball Bushing offer three times the load capacity or twenty seven times the life of conventional linear . Industry standard self-aligning Super Ball Bushing ease installation andminimize wear from minor bore misalignment. Super Ball Bushing can achieve speeds up to 0 ft/s and accelerations up to 450 ft/s2 without the derating factors commonly found in linear guide products. With a coefficient of friction as low as .00, Super Ball Bushing provide a quick easy replacement for high friction plain . The wear resistant, engineered-polymer retainers and outer sleeves reduce inertia and noise in critical, high speed applications. . . .

Seals at Both Ends Open Thomson SPM25OPNWW Ball Bushing Bearing Use with 25 mm Diameter Class L Shaft for Continuously Supported Applications Super Self-Aligning

Seals at Both Ends Open Thomson SPM25OPNWW Ball Bushing Bearing Use with 25 mm Diameter Class L Shaft for Continuously Supported Applications Super Self-Aligning
Seals at Both Ends Open Thomson SPM25OPNWW Ball Bushing Bearing Use with 25 mm Diameter Class L Shaft for Continuously Supported Applications Super Self-Aligning
Seals at Both Ends Open Thomson SPM25OPNWW Ball Bushing Bearing Use with 25 mm Diameter Class L Shaft for Continuously Supported Applications Super Self-Aligning

درباره ما

پیشرفت سریع فنّاوری اطلاعات، تأثیرگذاری شگرف آن در حوزه‌های یادگیری و ترکیب آن با نظریه‌های تعلیم و تربیت، حوزه‌ای جدید و میان‌رشته‌ای به نام «یادگیری الکترونیکی» را پدید آورده است. در ایران نیز از سال ۱۳۸۶ جمعی از متخصصان علوم تربیتی و فنّاوری اطلاعات با برگزاری کنفرانس‌های سالیانه‌ی «یادگیری الکترونیکی» بر آن شدند تا با ایجاد انجمنی علمی، محیطی منسجم و هم‌افزا را برای توسعه‌ی این عرصه‌ی جدید در کشور پدید آوردند. سرانجام این تلاش در سال ۱۳۹۰ به بار نشست و «انجمن یادگیری الکترونیکی ایران» با مجوّز کمیسیون انجمنهای علمی کشور تأسیس شد.

ادامه

آخرین اخبار

برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات انجمن به خبرنامه ما مراجعه کنید.

خبرنامه